Vissa har sportlov...

Nu har en ny vecka dragit igång och för vissa är det sportlov. Dock inte för mig.. men jag tycker det är ganska skönt att Göran är lite mer ledig för då kan jag utan att tveka ta på mig lite längre arbetspass, Nova är ju ändå med honom. Nu har jag haft turen att få vara på samma ställe måndag, tisdag och onsdag denna vecka och det känns riktigt bra. Kanske hinner jag lära känna barn och personal litegrann i alla fall.. ;)

Igår hade min farfar födelsedag så vi skickar en varm hälsning till honom och lägger upp en vinterfin bild på Nova:



Hon har kommit på att det är jättekul att slänga sig i snön när vi är ute och så ligger hon bara där och är nöjd. Det är lite jobbigt när man själv vill röra sig framåt.. ;)

Nu ska jag busa med tokfian och när hon sen har somnat så blir det wii fit för hela slanten! Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0