Tiden flyger iväg..

Jag fattar inte att det redan är torsdag imorgon? Hur kan tiden gå så fruktansvärt fort!? Och jag är verkligen helt orkeslös på kvällarna nu.. vet inte om det är värt att jobba så mycket, men vad ska man göra.. Jag kan ju inte tacka nej till att jobba för då får jag väl inte stämpla upp resten heller.. Bökigt det där.

Idag har jag i alla fall sluppit köra ut i värsta snårskogen, stackgrönnan ligger ganska nära. Typiskt bara att det är så himla nära fågelvägen men att man måste ta värsta omvägen för att komma dit. Jag vill inte gå över isen på älven direkt.. ;)



I brist på andra bilder kan ni få se den "nya" dagisvagnen som numera står permanent i förskolans uterum. Känns så skönt att slippa tänka på att ta hem vagnen till helgen! Tydligen funkar den bra att sova i också och det är ju huvudsaken.. :) Dessutom fick vi med den där mjuka, fina åkpåsen också, det var bra! Andra bilden är bara en söt bild på Nova i pappas datahörlurar. Hon tycker om att ha dem på sig och lyssna på musik!

Nu ska jag försöka knåpa ihop ett bra personligt brev så jag kan söka förskolärarjobben som kommit ut på ams.. Det är så svårt! Men jag vill verkligen ha jobb så det är väl bara att ta sig i kragen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0