Skidor!

Jag överlevde resan och skiddagen ute i skogsmarkerna. Bilen gick förvånansvärt bra! Till och med när det lät på startmotorn som att den var helt slut på ström och aldrig någonsin skulle starta så brummade den igång efter några försök.. ;)

Och skidor har jag åkt ordentligt minsann.. först var det med lite yngre barn och det var jag inte alls orolig för, småbarn åker ju långsamt.. men tror ni inte att de drog ifrån mig? Jag kämpade för mitt liv en bra bit bakom sisten och svetten lackade! Jag skyller på skidorna, inget bra glid..

Fast glid hade jag minsann i nedförsbackarna, då var det då inget fel på skrotskidorna! Och jag förstår inte varför det alltid ska vara tvära kurvor direkt efter nedförsbackar? Är det någon sorts lag på det? Det var inte bara en gång jag var nära på att hamna i en snödriva.. Jag tror att barnen hade roligt åt mig i alla fall och det är väl bra.. ;)




Imorgon blir det mer skidor, men då ska jag få vara funktionär i spåret och dela ut druvsocker. Det blir nog lugnare.. och om vädret blir lika underbart som det var idag så känns det riktigt lyxigt att få vara i skogen och mysa en hel arbetsdag!

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0