Sjuk såklart..

Lagom till lördagsmyset igår kväll infann sig ett otrevligt illamående hos mig och det stannade kvar hela natten. Så efter en natt med ett par svängar på toan, värk i kroppen och inte så mycket sömn steg jag upp i ottan med feber. Illamåendet är helt borta men värken i kroppen sitter i. Tur att det finns värktabletter som hjälper, men man känner direkt när de slutar verka för då blir det liggläge i soffan ganska omgående.

Jag hoppas att jag får sova inatt och att det känns bättre till imorgon så att jag kan åka till mitt nya arbete. Det skulle kännas riktigt dumt att börja med en sjukdag! Fast å andra sidan vill de säkert inte ha nån smitta heller.. Det känns inte som att det var magsjuka jag hade inatt, men det är svårt att säga.

Så idag händer det inte mycket här hos oss.. vi fick ställa in ett planerat besök på badhuset och istället försöka mysa här hemma. Det vackra vädret piggar upp litegrann i alla fall, så nu ska vi nog klä på oss och kika ut på balkongen en stund - härligt med sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0