Så var helgen slut

Vilken wii-match det blev igår! Kom inte isäng förrän efter två på natten, sen vaknade ju Nova tidigt som vanligt så det blev inte mycket sömn.. Men det var det värt för jag hade jättekul med lillasyster! Nästa gång får lillebror också hänga på, eller hur? Fast då halverar vi vinmängden tror jag.. för att skona väggarna menar jag.. ;D

Tänkte berätta lite om detta modellande som vi var på igår.. jag fick nämligen ett samtal i slutet på förra veckan av The Studio som skulle upp till Skellefteå på tour denna helg och de hade på något sätt dragit mitt nummer och erbjöd mig att vara modell för en dag med upp till fyra vänner. Det var en riktigt kul grej men det var hur mycket folk som helst och fruktansvärt långa väntetider. Är ändå glad att vi for dit för det var en häftig upplevelse!

Nu ska jag skynda mig isäng för imorgon ska jag upp tidigt för jobb i byske. Hoppas att ni har haft en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en superkul helg! :) /lillasyster

2010-03-15 @ 15:31:55
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0