Renar och hårdrock

Dagens skidpass blev betydligt lugnare. Däremot blev det mer stillastående i spåret vilket gav mina tår en ganska grav nedkylning.. men de tinade upp under promenaden tillbaka till skolan som tur var :) Låg temperatur men härlig sol gav en riktigt härlig dag ute i skogen!

Jag måste dock säga att jag är dödligt less på musiken som spelades i bilen till och från fällfors.. Det gick inte att få in nån radiokanal så enda sättet att slippa köra en timme i tystnad var att lyssna på skivan som följde med bilköpet; blandad hårdrock -06. Visst kan hårdrock vara helt okej ibland men det är lite trist när man inte känner igen mer än en låt och bara kan sitta och headbanga med i dunket. Jag tycker nämligen väldigt mycket om att sjunga högt i bilen.. ;) Om jag hade haft lite mer minne i datorn där uppe så hade jag kanske kommit ihåg att ta med en egen skiva imorse, men det fick bli hårdrock för hela slanten även idag.

Och dessa renar sen..! Jag skojar inte när jag säger att jag såg ett hundratal renar efter vägen! Det är lite läskigt när vägen är snorhal och man ser blodspår lite här och var från tidigare möten mellan bil och ren. Men jag tog mig hem i alla fall! Tyvärr utan skidor för de glömde jag ute i ingenmanslandet.

Hur var det med det där minnet nu igen.. ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0