Modell för en dag

Nu har jag, Linda och Isabel spenderat i princip hela dagen på hotell Aurum och varit modeller. Jag säger bara det: hade jag vetat att det skulle bli så mycket väntetid så skulle jag nog inte ha farit dit! Vi kom dit tjugo över två och fick komma in till sminket först klockan fem! Det var lite drygt..

Men när vi väl var därinne så var det jättekul! Ni måste ju såklart få se resultatet:



Denna lilla bild betalade jag 495 spänn för! Eller jag ska visst få lite sponsring av mor min också.. Du är för snäll mamma! :) Fotograferingen var indelad i tre steg, först helkroppsbilder sen lite mer "glamourbilder" från midjan och upp och sist de här bilderna mot en spegel.

Vi har just sett på melodifestivalen och det blev INTE den låt jag ville som vann.. typiskt. Men det är inte så mycket att göra åt saken. Nu ska jag och Linda spela lite wii innan läggdags!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vackra du...*

2010-03-14 @ 08:53:31
Postat av: sara

Så väldigt fin!

2010-03-15 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0