Min vecka..

Nu har jag jobbat stenhårt i fyra dagar. Det var så himla kul att få vara på samma ställe måndag, tisdag och onsdag! Jag hann lära känna barnen lite bättre (det var ju itne så många där pga sportlov) och personalen var jättetrevlig. Man kom ihåg varför man valde just detta yrke, det är lätt att glömma när man hattar runt på olika ställen varje dag. Och tre dagar är ju inte länge alls så nu längtar jag verkligen efter ett fast jobb eller åtminstone ett längre vik!

Det är väl typ det jag har gjort i veckan känns det som - jobbat. På kvällarna hinner man inte mycket, speciellt inte när man är dödligt trött. Nova har varit hemma med Göran för de har varit förkylda så de har haft en lugn vecka. Imorgon har jag ännu inget jobb så vi får se vad som händer.. troligtvis ska jag till frissan och fixa till någon slags frisyr, jag ska ju vara "modell för en dag" på lördag.. Jag kan skriva mer om det senare och har ni tur får ni se nån bild också.. ;)

Annars kan jag ju berätta att vi har fyndat en dagisvagn till Nova idag, här på vår egen gata faktiskt. Den har ett par år på nacken men ser ändå helt okej ut så det blir nog en mycket bra sovvagn. Är jag ledig imorgon så blir det att gå ner med den och hämta hem den andra.

Nu ska jag sätta mig och farma litegrann! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0