Ledig onsdag

Tänk så skönt det är att vara ledig mitt i veckan! Det borde man egentligen vara jämt tycker jag.. Hellre jobbar jag nån helg då och då bara jag får vara ledig lite på veckan. Så känns det just nu i alla fall :)

Så planen för denna dag är att ta det lugnt nu på förmiddagen, äta lunch, vila och sen åka till Leos lekland. Det är nog inte så många barn där nu mitt på veckan så det blir bra.. Sen kanske vi tvärhandlar litegrann men sen åker vi hem och gräddar våfflor till middag. Mums! Det blir nog en bra dag.

Jag är lite nervös inför imorgon då jag ska köra ända till fällfors.. Det verkar inte vara så svårt att hitta, men man vet ju inte riktigt hur lång tid det tar och om vägen är okej. Jag avskyr verkligen att köra bil nu på vintern, jag vill ha vår NU!! Tur i alla fall att det är ljust ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0