Fredagkväll

Så har en hel arbetsvecka gått och det är fredagkväll. Känns skönt att vara ledig och att måndagen är helt planerad och klar. Synd bara att man sitter här själv.. Göran är på jobbet inatt, de har aktivitetskväll på skolan med lan som räcker hela natten. Jag och Nova var där en stund ikväll också och hon tycker alltid det är lika kul att springa runt på pappas jobb! :)

Imorgon är det klassåterträff som gäller, det blir nog riktigt kul! Även om jag säkert kommer att vara supertrött efter jobbveckan, plus förkylningen som smugit sig på och så dessutom bilkörningen ner. Hoppas bara att det är bättre väder imorgon för det är inte kul att köra i snörusk. Kan vintern aldrig släppa taget? Det var ju så vårigt och fint ett par dagar, kunde det inte få fortsätta så?

Jag undrar verkligen vad jag ska ha på mig imorgon.. det blir nog beslut i sista stund eller så tar jag med flera ombyten så får Rosi och Lina bestämma åt mig. Inte för att jag har såå mycket kläder att välja bland.. Troligtvis ska vi träffa fler ur klassen innan middagen och kanske sätta oss på nån pub eller så. Nice!

Nu tror jag minsann att jag ska ta och hänga upp sista tvätten och sen krypa ner i sängen. Jag längtar efter att få sova!

Kommentarer
Postat av: Julia<3

Heejj vad hittar du på för skojj?

P&K<3

2010-03-26 @ 22:59:24
URL: http://uaremine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0