Bilbekymmer

Jag måste ta den nya skruttbilen till fällfors imorgon.. volvon går inte riktigt som den ska. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att corollan håller hela vägen! Och att den startar igen när jag ska hem.. Usch, jag är nervös för detta bilkörande. Dessutom ska jag åka längdskidor där borta i ingenmanslandet både imorgon och på fredag. Jag är inte så värst sugen på det, men vad gör man..

Idag har vi i alla fall varit på Leos och det var jättekul som vanligt! Novas absoluta favorit var bollhaven. Vid småbarnsavdelningens bollhav tog hon en sån där mjuk pall och ställde mot grinden så att hon nådde upp och kunde häva sig över och dyka ner bland bollarna! :) Tyvärr tog jag inte med nån kamera, inte nån väska alls faktiskt, det blir för jobbigt att kånka runt på den när man är där med Nova själv.

Nu ska jag skynda mig isäng, det blir en tidig morgon imorgon.. Godnatt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0