Arbetsdag

Jaha, då hade måndagen runnit iväg också.. Idag var vi ute tidigt, Nova var på dagis redan klockan sju. Jag tycker det är rätt skönt med tidig morgon och sen sluta tidigt, även om det är jobbigt just i stigaupp-ögonblicket.. ;)

Imorgon blir det jobb som jag misstänkte, hela dagen dessutom. Men det känns ganska lugnt eftersom jag är ledig på onsdag. Jag är så sugen på att hitta på nånting kul då, typ åka till badhuset eller kanske till och med Leos lekland? Vi får se vad vi hittar på!

Nu är det sista-rycket-bus för Nova innan sovdags och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Kanske borde man passa på att spela lite wii fit? Det var riktigt länge sen nu.. Hur som helst hoppas jag att Ni får en bra måndagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0