Tiden flyger

Oj vad några timmar kan springa förbi fort! Vi for ju till förskolan imorse och efter en halvtimme vinkade jag hejdå till Nova, helt utan besvär som vanligt. Sen när jag kom hem gjorde jag det stora misstaget att sätta mig vid datorn. Jag fick nämligen i uppgift att göra en planch med bilder på Nova och hennes närmaste till förskolan och jag blev så peppad på att leta reda på bra bilder! Två timmar senare svimmade jag nästan när jag tittade på klockan och insåg att jag varken skulle hinna äta lunch, dammsuga eller ens ta på mig jackan innan jag skulle vara tillbaka på förskolan.

Som tur var skulle jag bara dit och vara med vid läggandet i vagnen, hon har ju aldrig sovit där förr. Hon gallskrek, som väntat, men efter typ 5 sekunder sov hon (till min stora förvåning). De tyckte att det var bäst att hon vaknade på samma plats också så jag gick hem igen för att äta lunch och göra allt det där som jag hade tänkt hinna första svängen.. :)

Så snart ska jag för tredje gången idag bege mig till förskolan och hämta Nova. Jag hoppas att hon vaknar glad för det brukar vara ganska ledset när hon sovit ute i vagnen tyvärr. Jag har turbostädat lite så jag ska springa ner och hänga upp tvätten innan jag vandrar iväg.

Hoppas att ni andra har en lugn måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0