Soffpotatis

En del av er är säkert lyckliga över att få vara lediga imorgon? Själv ska jag jobba heeela dagen, från 11.00 till 20.30. Det skulle kännas helt okej om det inte vore för den jäkla bilen.. Nu krånglar den igen! Vi vet inte vad det är för fel, den låter lite mystiskt och ryker ibland, men däremellan går den bra. Bara den tar mig till och från Bureå imorgon så är jag väldigt nöjd.. ;)

Sen måste jag få meddela att jag faktiskt låg på soffan ganska länge idag! Jag fick ett par jag ska bara -infall, men jag ignorerade dem så gott jag kunde. Ganska skönt att få vila en stund mitt på dagen. Nu ska vi snart äta middag och sen ska jag försöka ta vara på min lediga kväll också. Skönt med sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0