Sista veckan..

Ja, nu har faktiskt Novas sista lediga vecka börjat.. Och min sista mammaledighetsvecka. Nästan. De två inskolningsveckorna är ju inte så intensiva så vi kommer mest vara lediga ändå. Känns lite konstigt, snart ska man lämna henne på förskolan på morgonen och kanske inte se henne igen förrän vid middagstid.. Usch! Fast alla dagar bli väl förhoppningsvis inte så långa. Om jag nu får jobba överhuvudtaget.

Ovisst är det, men spännande.

Idag ska vi gå ner till öppna förskolan och det ska bli kul! Det märks att Nova börjar bli less på att bara vara hemma hela dagarna. Hon behöver lite mer stimulans än vad jag kan ge henne tror jag.. :) Sen ska jag iväg till jobbet ikväll så det är en fullspäckad dag.

Happy monday!

Kommentarer
Postat av: sara

Vad är det för typ av förskola hon ska börja på? hur många barn och vilka åldrar och så vidare? :) lycka til med inskolningen!

2010-01-11 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0