Ryggsäcksbrud

Nova har hittat en ny favorit nu. Hon är verkligen duktig på att koncentrera sig på en leksak i taget! ;) Det här är i alla fall det hon har snöat fast på just för tillfället:





En hundryggsäck! :) Jag tror mest hon tycker det är roligt att ha nånting som sitter fast på ryggen, hon kan gå runt med den där hur länge som helst.

Det blev inga fynd gjorda igår tyvärr.. det såg ut som att det var sluttampen på rean för det var massor av tomma galgar och allt hängde huller om buller. Det fanns förstås en del fina kläder, men jag var inte ute efter glansiga festplagg direkt. Jag får gå och kika när den värsta rean är över och de har fått in nya kläder.

Idag är vi bara hemma och myser. Jag känner mig ganska trött och slö så jag har bara tänkt fixa lite med några bilder och sen ska jag lägga mig i soffan. Sist jag skrev att jag skulle slappa blev det inte mycket av den varan, jag är så himla dålig på att låta bli att göra nåt! Så nu ska jag verkligen försöka.

Ha en superbra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0