No problemas

Andra inskolningsdagen gick lika bra som första, om inte bättre. Nova har ju aldrig varit direkt förtjust över att sitta hos eller bli buren av andra vuxna, men hon reagerade inte ens när "fröken" gjorde det idag, hon satt till och med och myste med henne när de läste en bok och hon fick utan problem byta blöjan. Det känns så bra att det funkar! Jag ser nästan fram emot att testa lämna henne en stund och se om hon ens bryr sig..

En liten del av mig hoppas nästan att hon ska bry sig, att hon ska vilja ha mamma nära, men en mycket större del vill ju såklart att hon inte ska behöva bli ledsen. Det kommer nog att gå riktigt bra tror jag!

Nu sover Nova i alla fall gott och jag borde egentligen göra detsamma för jag ska ut och jobba inatt. Det kommer nog bli lite tungt imorgon! Jag kommer bara hinna hem så ska vi iväg till inskolningen, vi ska vara där redan klockan åtta imorgon och jag slutar ju kvart över sju i bureå. Men det kommer troligtvis gå bra som vanligt, bara man inte stannar av så håller man sig vaken.. ;)

Senare idag ska vi åka upp till solbacken och handla. Kanske blir det några nya roliga inredningsdetaljer! Det hoppas jag på.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0