Mysig hemmadag

Nova är ledig från förskolan idag så vi är bara hemma och tar det lugnt. Det känns nästan som att det är helg! Imorgon ska hon vara där en stund på förmiddagen, mest för att det inte ska gå så lång tid till nästa gång hon ska dit. Jag inser att det har varit ganska mycket förskoleprat sista tiden? Fast jag har väl haft mest sånt i huvudet så det är väl kanske inte så konstigt.. ;)

Nu har jag i alla fall betalat in avgiften för klassåterträffen som är i mars.. Så nu är det bara att hoppas på att man håller sig frisk just då! Det är alltså tio år sen vi gick ut 9:an. Det är väl ändå lite häftigt? :) Det känns faktiskt roligt att fara, jag var lite tveksam först men när Lina var så peppad så blev jag det också.. Du är en riktig peppmaskin! ;) Hoppas att många kommer dit!

Sen måste jag ju bara skriva att jag fick ett litet skvaller från hemtraktrerna igår om att min barndomskompis Maria har fått bebis! Stort grattis till Dig! (Inte för att jag tror att du läser det här, men ändå.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0