Lördagsmys

Idag är det lördag och vi gör inget särskilt. Vi har varit en sväng upp till maxi och handlat lite och Nova fick åka en sån där vagn med bil framtill. Det tyckte hon var riktigt kul!  Jag har alltid tänkt att hon varit för liten, men hon var alldeles lagom stor.

Nu sitter vi bara här och slöar lite.. Ja, Nova slöar förstås inte, hon far runt som en liten tokfia som vanligt.. ;) I min nya "hälsoanda" har jag köpt rotfruktschips till lördagsmyset ikväll, jag undrar om de är goda.. och jag undrar om de verkligen är mindre onyttiga än vanliga chips.. Påsen var inte så stor så det är väl bra i alla fall antar jag.. ;)

Hoppas att ni får en trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0