Lördagkväll

Klockan är snart tio en lördagkväll och - tro det eller ej - vi är på väg isäng! Det har inte varit nån särskilt hård dag heller, det enda vi egentligen har gjort förrutom att vara hemma och dega, är att handla en snabbis på konsum. 

Göran serverade en mycket god men ack så onyttig plätt-middag och nu är vi så trötta att vi snart somnar.. (Rättelse: Jag är så trött att jag snart somnar, Göran snarkar redan i soffan..). Men det är nog bra att vi kommer isäng i tid ändå, imorgon väntar nämligen ett äventyr på Leos lekland! Jag har längtat så mycket efter att få fara dit med Nova så nu hoppas jag verkligen att hon kommer tycka om det. Annars får väl jag ha roligt istället! ;) 

Sen har vi sån tur att vi får middag när vi kommer hem, Isabel står för matlagningen. Kan ni tänka er - en hel helg utan att jag har behövt stå vid spisen en sekund! Helt otroligt.. En riktig lyxhelg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0