Lite musik

Idag är det fredag, men för mig blir det inget fredagsmys för jag ska jobba. Börjar halv fem och slutar typ halv elva (jag ska vara kvar tills nattpersonalen kommer, de har nån slags personalfest ikväll). Men jag är ju ledig hela lördag och söndag så det känns bra. Sen får vi se vad som händer på måndag, det blir spännade! :)

Just nu har jag en enda låt i huvudet hela tiden, jag hörde den igår på Vakna med the Voice och tyckte den var så bra.. så nu går den hela tiden på youtube! :) Här kan ni också få lyssna:



Låten heter Fight for this love och det är Cheryl Cole som sjunger. Helt underbar.. ! Nu kan det hända att jag är lite sen och att den har snurrat på radion i flera månader, men jag är inte alltid så uppdaterad.. ;)

Nu har jag planerat att wiia litegrann, hoppa i duschen, äta lunch och sen hämta Nova på förskolan.

Ha en superbra fredag och en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0