Lite av varje

Jo, så här var det. Jag kikade på lägenheten igår men den var inte alls så spännande. En bred L-korridor med rum utifrån den, inte alls öppen och inbjudande. På baksidan var det ganska trångt, nästa tomt nära inpå. Dessutom var det två stycken som tackade ja direkt under visningen och de var tydligen högt upp på kö-listan. Så därför tackade vi nej.



Här ser ni en bild på Novas enkla men fina sovpåse där hon kan ha sin tutte, sin snuttefilt, sina sovkläder och sånna saker. Jag hoppas att den kommer bli användbar!

Lampskärmarna jag fyndade är svarta och vita och de får ni kanske också se nån gång om ni har tur ;) Jag har blivit så peppad på att "piffa" nu, sy gardiner, göra om i hallen, tapetsera, osv... Än så länge är allt bara i mitt huvud så vi får se om det händer på riktigt nån gång. Om vi blir kvar i den här lägenheten under sommaren, vilket det mesta tyder på just nu, så funderar jag allvarligt på att såga upp balkongsidan och bygga en trappa ner till gräsmattan. Undrar om man måste ha hyresvärdens tillstånd för det? ;D

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Har precis lagt ut en tävling om 5 st barnskor, delta gärna! =) Trevlig fredagskväll. Kram Diana

2010-01-15 @ 18:26:13
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0