Kul med kul post!

När posten damp ner i brevinkastet idag så skyndade jag mig dit för jag hoppades på nåt roligt och det fick jag! Både de vävda namnetiketterna + de söta namnnapparna som jag beställde förra veckan hade kommit! Hurra! Alltid kul med kul post.. ;)


Här har jag slagit flera flugor i samma foto kan man säga, ni ser alltså Novas favoritoutfit: de nya skorna och mössan på. Då är hon lycklig :) På denna bild har hon även snott min mobil men det var inte så viktigt.. Sen kan ni också se att hon suger på en av de nya fina napparna som hon fick idag, det blir perfekta förskolenappar. Jag kunde inte låta bli att beställa fastän jag är med i den där tävlingen.. Jag menar, hur stor chans är det att man vinner?

Men inte nog med detta! Om ni kikar riktigt noga så kan ni också se våra nya lampskärmar i bakgrunden! Det beror förstås på hur intresserade ni är av lampskärmar men det får ni själva avgöra.. ;)

Ha nu en fortsatt bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0