Jobb, jobb, jobb..

Det är konstigt att Nova väljer att ta sovmorgon varje gång jag struntar i att ställa väckaren? Jag måste sluta lita på att hon ska vakna tidigt.. Imorse sov hon till kvart över nio! Det var väl i och för sig ingen jättepanik, jag hann göra allt jag skulle göra, men det hade ju varit trevligt att få umgås lite mer med familjen innan det var dags att åka till jobbet. Trist att säga "Hejdå, ses imorgon" till Nova när vi just stigit upp..

Och är det inte snöstorm när man ska iväg så är det minsann isande kallt! Jag längtar verkligen efter våren nu, det är inte klokt.. Jag tog motorvärmarplats på jobbet för annars hade nog inte bilen startat ikväll. Och ännu kallare ska det väl bli om man ska tro på De Väderkunniga? Och det bör man nog tyvärr göra..

Imorgon håller vi oss troligtvis inomhus och jag vilar upp mig inför nattens arbete. Jo, jag vet, Göran jobbar på fredag så jag kommer måsta hålla mig vaken med Nova trots nattjobb men det ska nog gå bra. Jag behöver jobba nu i januari så att jag får nån inkomst i februari..

Nu ska jag kasta mig isäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0