Hello tuesday!

Oj så trött jag var imorse.. Nova bestämde sig för att vakna redan klockan sex! Stackars mig.. ;P Igår när jag kom hem från jobbet var jag också megatrött så det dröjde inte länge förrän jag låg i sängen, men jag hade svårt att somna ändå. Jag hade ju varit igång riktigt hela dagen; tvättat och lekt på förmiddagen, ute och promenerat mellan tolv och ett medan Nova sov, varit på öppna förskolan mellan ett och tre, förbi på Nya Förskolan och pratat lite med dem, hem och kastat i mig en kall korv med bröd och så iväg till jobbet.

Det var en rörig dag igår så idag ska vi bara ta det lugnt här hemma.

Som svar på Saras fråga så kan jag berätta att det är Pingstkyrkans förskola som hon ska gå på (även om vi är ganska långt ifrån att kalla oss religösa..) som öppnade nu i höstas. Ingen speciell inriktning i övrigt.. Allt är nytt, fint och fräscht och Nova blir nu det 11:e barnet som börjar. Det ska ta in max 15. Just nu är det nog flest barn i 2-3årsåldern, bara två femåringar. Jag hoppas att det blir bra för henne där, personalen verkar helt underbar! Jag ser fram emot att hon ska börja, samtidigt som jag inte ser fram emot att gå ut i arbetslöshet förstås..

Nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0