Goddag!

Nu på morgonen har vi hunnit vara en sväng på vårdcentralen med en sjukling. Nej, inte Nova utan Isabel. Hon har typ halsfluss, men proverna var negativa så det blir ingen pencellinkur i alla fall. Får se om det blir värre eller åtminstone inte blir bättre mot slutet på veckan då får vi åka dit igen.

Busungen (Nova) sover och när hon vaknar ska vi åka in till stan och se om vi kan göra några fynd. Jag längtar efter att gå på stan, men jag vet att det brukar vara mer än jobbigt att gå med vagn+Nova så jag hoppas att Göran kan gå med oss en stund. Jag vill kika på kläder! :)

Nu tror jag minsann att jag ska sätta mig och SLAPPA för det gör jag minsann inte ofta. See ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0