Frusen torsdag

Idag har vi vaknat, ätit frukost, busat, ätit lunch, vilat och ätit mellis. En standard-dag än så länge med andra ord ;) Det har varit runt 27 minusgrader här så vi har hållit oss inomhus. Jag tog en kort runda med Frank men han var inte heller så sugen på att vara ute.. Han är en sån mesvovve, förfryser tassarna nästan direkt så att han haltar.

Jag håller på at bli galen på att Nova hela tiden ska klättra upp i soffan! Man får vakta ständigt och jämt.. Och värre lär det väl bli när hon lär sig klättra på allt annat också.. ;)

Kära lillebror har match här i Skellefteå ikväll men jag vet inte om jag kommer hinna förbi eftersom jag ska till jobbet.. Sen vet jag inte heller riktigt vart de spelar. Men det skulle vara riktigt kul att träffas såklart, så vi får se hur det blir.

Nu måste jag jaga efter Nova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0