Fortfarande onsdag

Efter en liten vilostund är jag fortfarande lika trött, men Nova är pigg och glad! ;) Just nu busar hon med Frank och han är väl måttligt road.

Gårdagens solbacken-tur resulterade i en del fynd:

* Tre runda lekmattor till Nova i rosa, grönt och orange - lagom stora för henne att leka på!
* Extrahandskar som tål fukt
* Tröja på rea till Nova
* Tröja på rea till mig (min var faktiskt billigare!)
* Sockar till mig
* Bok till Nova
* Jättekritor
* Ramar till två bilder
* Lite spaprylar till mig!

Ja och så en del annat smått och gott förstås.. Det var rätt lyckat för Nova höll sig glad, mot alla odds, ända till slutet på shoppingturen då hon började gallskrika! Hon var helt otröstlig. I bilbarnstolen på väg hem däremot blev hon snart glad igen och när overallen åkte av hemma förstod vi varför.. Det var knappt blöjan höll ihop kan jag säga!

Det är inte lätt att vara liten och ha magknip.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0