Första i första

Det var INTE roligt att köra hem i morse, snöstorm och oplogat.. kan det bli värre? Varför ska man alltid vara tvungen att köra i de värsta vädren? Konstigt. Dessutom var jag tvungen ut två gånger inatt också för hembesök hos en äldre man, men då fick jag köra kommunbil som hade fyrhjulsdrift.

Idag håller vi oss inomhus. Det räcker med att titta ut genom fönstret så har man fått nog med snö och kyla.. Tyvärr måste ju Frank ut ibland men han är som tur är inte så förtjust i snöoväder heller så det blr bara kortisar.

Nu vill jag bara avsluta inlägget med att skicka ett STORT GRATTIS till mor min som fyller år idag. Hoppas att du har det riktigt härligt i utlandet!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0