Förskolesnack

Usch.. Nova var ledsen imorse när jag skulle fara.. Inte så att hon storgrät eller så, hon vara bara lite tårögd, men det var ändå INTE KUL! Hur ska det då gå för mig när hon nån gång absolut inte vill vara där (för det lär ju hända nån gång)? Jag kommer nog inte stå ut..

Igår blev det i alla fall så att vi for direkt från förskolan till öppna förskolan och åt mellis där. Det ligger ju bara i huset bredvid så det var inte så långt att gå.. :) Fastän vi har varit där flera gånger var Nova jätteblyg och försiktig, inte alls så modig och framåt som hon är på hennes nya förskola! Det är skönt att hon verkar trivas så bra där.

Nu sitter jag här i min ensamhet (om man räknar bort Frank..) och funderar på vad jag ska göra. Kanske passa på att vila? Jag ska ju faktiskt jobba inatt så det behövs nog. Kanske blir det ett träningspass på wii också om jag hittar orken till det! :)

Men det är så tyst här.. .. Jag måste nog gå och sätta igång tv:n eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0