Ensam..

Ja nu sitter jag här.. utan Nova. Hon är på förskolan helt själv (och har förmodligen jättekul)! Det var då inga problem att vinka och säga hejdå, hon gav mig en kort blick och sen var det annat kul som hägrade.. Hade hon börjat grina så hade jag nog inte gått därifrån, så det var väl bra att hon var så lugn.. ;)




I brist på annat att göra i detta tomma hushåll lägger jag nu in lite bilder som kan vara roliga att titta på! På första bilden ser ni en riktig konstnär som minsann fixar att måla med flera kritor samtidigt! Det är inte så illa det! Sen ser ni sötnosen, halvt påklädd i sin rosa t-shirt. Hon tyckte den passade bättre sådär så hon ville inte ha det på nåt annat sätt ;)

Sist men inte minst ser ni Novas nya fina lekmattor som vi köpte i tisdags. De är väldigt lekvänliga och det är plast under så man halkar inte på dem heller. Lagom dyrt också med 29kronor styck! Iofs tror jag att det är badrumsmattor egentligen men det spelar väl ingen roll? ;)

Nu ska jag ta en sväng med Frank och så sakta men säkert röra mig tillbaka till förskolan. Det kan hända att hon fort blir trött idag för hon vaknade redan klockan sex imorse. Vi ska i alla fall äta lunch där tillsammans och sen blir det att gå hem för dagen. Sen är det helg! Det känns faktiskt att man har stigit upp tidigt nu hela veckan.. Hoppas att Nova också vill ha sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0