En dag i staden

Efter några fler glas vin än planerat igår kände varken jag eller Göran för att köra bil till stan idag, så vi tog bussen. Det var nämligen öppet hus på Görans jobb och vi följde med. Medan Nova sov gick jag på stan och gjorde några fynd, det var ju superrea nästan överallt! Farligt det där..

Nu har vi i alla fall kommit hem och ätit en jättegod middag; kött, potatis- och sötpotatisklyftor + grönpeppar/champinjonsås. Nu är jag trött kan jag meddela! :) Blir nog inte så mycket aktivitet här ikväll, sängen känns faktiskt väldigt lockande..

Gokväll på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara tipsa om en nystartad tävling på min blogg

du kan vinna en valfri body eller tröja ifrån Blingmyname

kika in och tävla gärna:

http://nikital.blogg.se/2010/january/tavling-bling-my-name.html

2010-01-24 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0