Ännu en solig dag

Även idag vaknade Nova tidigt, redan halv sex! Ojojoj, det lär väl bli att stiga upp fem imorgon bitti om den här trenden håller i sig.. Det medförde i alla fall att hon somnade igen vid nio eftersom hon var så trött. Jag passade också på att vila en stund och det var verkligen skönt!

Busungen vaknade vid elva och jag hoppas att hon inte ska behöva sova nåt mer idag, men vi får väl se hur det går.. Vi har i alla fall hunnit vara ute i solen en stund idag, det var härligt!





Frank tyckte också att det var kul att komma ut, men han började frysda så hemskt efter en stund så vi fick lov att gå hem igen. Meshund.

Igår kväll satt jag och märkte upp ALLA Novas kläder inför förskolestarten. Det tog ett tag.. Hon har mer kläder än man tror! Fast det är mycket som man inte är så snyggt förstås. Det blir perfekta extrakläder ;) Jag har ändå beställt vävda namnetiketter som man kan sy fast på de plagg som inte gick att skriva på och på andra grejer, typ snuttefilten.

Imorgon ska jag och Nova på visning av en lägenhet här i Ursviken, Göran kunde inte ta ledigt så han får lita på min åsikt ;) Det ska bli kul att se den. Sen åker vi nog in till stan och ser om vi hittar vattentäta vinterskor till Nova, tyg att sy påse av (för Novas sovsaker) och lampskärmar. Och så blir det väl att kolla på h&m också hoppas jag.

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0