Dagen D

Idag har vi varit på vår allra första inskolningsdag och det har gått jättebra! Göran följde med en stund på morgonen innan han var tvungen att åka till jobbet och jag och Nova var kvar till halv elva. Hon har verkligen varit kavat och inte alls bekymrad över var jag hållit hus medan hon lekt. Det känns jättebra! Fortsätter hon i denna stil så kommer det absolut inte vara några bekymmer att inskola.

Helgen har varit ganska lugn med en del jobb för mig, men inte för mycket. Det är rätt skönt att komma ut ett par timmar. Annars har jag inte mycket att rapportera härifrån.. Nova har gått runt med sina nya vinterskor nästan hela helgen, hon tycker verkligen om dem! Vinterskor, blöja och mössa, det har varit hennes outfit senaste dagarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0