Vård av sjukt barn..

Oj så trött jag var igår.. Inte blev det mycket sömn natten till tisdag och sen jobba hela dagen på en ny förskola. Det var inte så många barn, men de som var där skrek och sprang runt som tokiga! Jag vet inte vad det var, men de andra lärarna sa att de hade en ovanligt gnällig period just nu. Härligt.. Jag är så glad att Nova har det så lugnt och bra på sin förskola just nu.

Inatt har Nova vaknat ett antal gånger och varit ledsen också, så idag tar vi det mycket lugnt här hemma. Jag har tagit bort min tillgänglighet från vikariepoolen idag eftersom Nova är förkyld och Gööran var tvungen att åka ner till Umeå. Imorgon får vi se vad som händer, jag ska ju jobba på äldreboendet och Göran startar en ny kurs på jobbet.. Jag ska ringa förskolan lite senare idag och höra vad de säger, hon har ju inte haft nån feber varken igår eller idag, bara snuva. Om de inte vill att hon kommer så måste jag väl ringa och säga att jag inte kan jobba..

Det är bökigt det här med sjukt barn.. vilket pusslande det blir! Förhoppningsvis händer det inte så ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0