Fortfarande förkyld!

Tänk att man aldrig ska bli av med denna evighetsförkylning!? Jag tror att jag håller på att bli galen, är inne på tredje veckan nu utan att kunna andas ordentligt och bara snora hela tiden. Nova däremot är frisk som en nötkärna så det kan nog inte vara hennes inskolningsförkylning som jag smittades av.. förmodligen har jag fått det när jag varit ute på nån förskola.

Inatt har jag i alla fall jobbat  och det var så skönt att komma hem och få lägga sig och sova imorse! Jag hade gärna sovit längre är jag gjorde, men jag måste ju kunna somna ikväll också. Imorgon blir det en ny förskola att jobba på, men inte så länge, jag slutar redan klockan ett. Sen ska Nova till vårdcentralen och få sin andra influensaspruta. Inte så kul, men det är ju vad de rekommenderar..

Annars inga nyheter här, vi har kommit in i vardagen lite mer nu och det känns faktiskt okej. Även om dagarna verkar springa förbi oss i ännu högre fart än förut.. men sånt är väl livet antar jag. Det gäller att ta vara på alla våra lediga stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0