Håll en tumme!

Nova hade kalas inatt. Tyvärr var det inte av den trevliga sorten utan den som man helst inte vill kliva upp mitt i natten och tvätta bort.. Det blev helbyte i sängen och badning av barn. Då kan ni ju tänka er hur det såg ut.. :D Nova hade lite svårt att somna om efter det, vilket är helt förståeligt, så idag är vi en aning trötta.. Jag ska försöka vila lite under dagen så att jag orkar jobba natt sen.

Innan jag åker till jobbet ska jag och Göran på personalfest med hans jobb. Det blir nog trevligt! Och gott.. :) Vi ska äta nån slags middag och sen vet jag inte vad som händer. Kanske lekar? Jag hinner ju inte vara med så länge men det blir nog bra ändå.

Göran ska åka in och besikta den nya bilen om en stund och jag hoppas verkligen att den går igenom! Det är bara att hålla tummen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0