Umeå!

Tänk när man hade tid att skriva flera inlägg per dag.. vilka tider det var! ;)

Nu har jag och Nova hunnit vara en sväng i Umeå och det har varit riktigt roligt! Jag har några bilder att visa er, men jag har inte så mycket tid över så det får gå snabbt! :) Vi startade i alla fall i Obbola och hann träffa både min mormor och min farmor och farfar, men mest tid var vi med Novas morfar såklart.



Nova var på bra humör hela dagen och busade på som vanligt, det fanns ju så mycket att undersöka! Vi åt en smaskig middag tillsammans med pappa och Christina och Nova fick vara stortjej och sitta på en vanlig stol. Det fixade hon galant! :)

Sen åkte vi vidare till Novas mormor på kvällen och sov där. Efter en lite orolig nattsömn vaknade Nova en aning trött men ändå på bra humör och buset kunde börja igen. Hon lekte förstås också med moster Linda och morbror Pelle medan vi var där.


Lindas vovvar är alltid populära lekkamrater men de är inte alltid lika pigga på att leka med Nova tror jag.. ;) Det blev en promenad till affären, en god pannkakslunch och ett litet mellis innan det var dags att åka hem. Vi har som sagt haft jätteroligt och längtar efter att få träffa er alla snart igen!

Nu har jag sovit efter nattens arbete och ska snart iväg och jobba igen.. Imorgon har jag ännu inget jobb inplanerat men det kan fort hända saker imorgon bitti. Vill ni se fler fina och tokiga bilder på Nova så surfa in på Lindas blogg och kika.. Ha nu en fortsatt bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0