Söndag

Ikväll åker Göran till London. Lite avis är man förstås men samtidigt kan det bli rätt jobbigt att åka som lärare med en massa elever.. Jag hoppas i alla fall att de kommer få en lyckad och riktigt rolig resa!

Själv har jag en rätt okej vecka vad det verkar hittills; en måndag i ostvik och en torsdag och fredag i fällfors. Rätt långa sträckor att åka iofs, men det går nog bra. Det är inte heller långa dagar så det känns lugnt. Onsdag har jag tänkt vara ledig eftersom jag ska jobba lite i helgen och sen får vi se vad det blir på tisdag, troligtvis blir jag bokad för jobb någonstans.

Ikväll ska jag och Isabel sitta framför varsin dator och pilla lite med facebook, hon är ju lite mer insatt än vad jag är. Det kan nog bli lite farmville också faktiskt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0