Personlig kalender

Jag glömde ju skriva att jag fick hem min personliga kalender igår! Den är så fin och blir verkligen perfekt nu när jag måste börja skriva upp arbets- och dagistider. Jag har försökt ta några bilder av den så ni ser ungefär hur den ser ut:



Man kunde välja olika rutor som man ville ha i kalendern och jag valde "veckans dagis", "veckans träning" och "veckans att göra". Det är så kul att alltid kunna ha med sig så fina bilder i väskan! Det är två sidor till med bilder men de orkade jag inte fota. Möjligen är den en aning stor, men jag tycker det är bra, man rymmer att skriva mycket! :)

Nu är det liggläge i soffan som gäller för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0