Lek med Leo

Gissa om det var populärt att åka till Leos lekland igår!? Nova lekte som aldrig förr och åkte den stora tiger-rutchkanan flera gånger! Hon hade verkligen roligt så dit åker vi absolut igen :) Allra bäst tyckte hon om att gå runt och plocka upp bollhavsbollarna som låg utspridda överallt i hela huset. Hon var helt salig! Bollar i överflöd! :) Men att sitta i själva bollhavet var inte lika roligt, även om det gick an en stund.





Vi träffade på Novas kusin Linnéa också (tjejen närmast Nova), hon var där på kalas. Jag tror att det skulle vara superhäftigt att ha kalas på Leos lekland när hon blir lite större, helt klart! När vi hade varit där en stund så hade Nova tappat alla hämningar och sprang runt överallt, stannade upp ibland och dansade runt några varv och så fortsatte hon. Heltokig! :)

Idag har hon tyvärr gått och blivit sjuk.. Hon var lite snorig imorse men jag lämnade henne ändå på dagis och for till arbetsförmedlingen. Sen ringde de på eftermiddagen och sa att hon hade fått feber och inte ätit så bra så då var det bara att hämta hem henne. Nu sover hon i alla fall men hon har varit jättegrinig hela kvällen och febern sitter i, även om den inte är så hög.

Så imorgon är hon hemma med Göran, jag har nämligen hunnit bli bokad på en förskola i Bureå och det kändes lite dumt att avboka.. Det verkar inte vara brist på vikariat i poolen, jag har fått en massa förfrågningar bara under dagen. Lovande!

Nu ska jag avsluta detta långa inlägg och gå isäng för risken finns att Nova inte sover så bra inatt med sin rinnande näsa.. Så godnatt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0