Hej hopp!

Oj oj oj, nu har jag inte skrivit här på flera dagar! Men jag har verkligen jobbat hela helgen, träffade Nova på lördag morgon och sen på söndag kväll.. Idag har vi också jobbat och jag trodde att jag skulle vara helt slut men dagen har gått fort! Och imorgon tar jag och Nova vårt pick och pack och drar sönderut, närmare bestämt till Umeå. Det ska bli kul!

Det känns trist att inte lägga ut några bilder men det var faktiskt ett tag sen nu som jag knäppte några kort.. Sen hinner jag inte heller för Nova ska snart sova och innan dess måste jag ha plockat ihop våra kläder inför resan så jag att slipper vara i sovrummet och stöka sen.

Vi får se när jag har möjlighet att skriva nästa gång, när vi kommer hem från Umeå ska jag nämligen ut och jobba natt och dagen efter blir det bara att sova och sen ut och jobba kväll. Fredag får vi se, men det blir troligtvis en heldag med jobb då också, jag ska ju vara ledig i helgen som kommer. Ni får helt enkelt roa er med annat! ;)

Spännande läsning för er det här förstår jag..  men nu är det Klart Slut från Ursviken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0