Förkylt

Jag gick isäng före halv nio igår kväll och somnade ganska omgående.. Jag har sovit och drömt, men jag har samtidigt haft känslan av att vara vaken och vrida mig runt runt. Liksom drömt i vaket tillstånd eller nåt. Konstigt i alla fall.. Vaknade med ont i hela kroppen (till och med i ansiktet!), tät näsa och lätt feber, så idag har vi inga stora planer på gång. Efter en alvedon har värsta värken gått över i alla fall, det är skönt.

Nova rejsar på som vanligt förstås och jag gör mitt bästa för att hänga med. Hon är ovanligt grinig nu när hon är snuvig så det är inte alltid så roligt, men det är bara att hålla ut. Snart har vi gjort bort denna förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0