Det gick bra!

Tack för alla tummar som hölls för oss idag, bilen klarade besiktningen! Nu har vi en billig extrabil som är helt laglig att köra.. :) Jag ska väl våga mig på att provköra den nån gång här framöver men jag tror att det blir volvon till jobbet ikväll, för säkerhets skull.. Jag litar inte helt på toyotan, den har inte visat vad den går för än. Volvon vet jag startar för det mesta.. ;)

Jag fick ett fint allahjärtansdagkort i brevlådan igår som innehöll en trisslott! Det är så kul att få sånna oväntade överaskningar! :) Det var mamma som var avsändaren - tack mamma! - men tyvärr var det ingen vinst på lotten. Det är typiskt.. undrar om man någonsin kommer vinna (stort) på en lott?

Vi får se om det blir att åka en sväng in till stan sen, vi har beställt nya delar till vagnen som vi måste hämta ut. Iofs kan vi nog vänta till på måndag men det skulle vara skönt att få göra bort det.. Ja, vi får se helt enkelt.

Hoppas att ni har en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Diana - gravid ♥

Jag har en tävling i samarbete med Vinton Baby som jag verkligen tror är något för dig, delta gärna! =) Kram kram och GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

2010-02-14 @ 15:31:37
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0