Busy day

Oj.. nu har jag i alla fall börjat jobba igen, så mycket kan man säga. Igår var jag ju hela dagen i bureå, som sagt, och jag var riktigt trött när jag kom hem! Orkade inte göra mycket. Antar att min förkylning inte hjälpte till heller..

Imorse var jag fortfarande trött och låg därför kvar i sängen när Göran steg upp. Jag väcktes av ett jobb-sms kvart över sju men eftersom jag var morgonseg i fem minuter så hann någon annan bli bokad före mig. Dock fick jag ett nytt sms tio minuter senare och lyckades då bli bokad till ett fritids. Jag skulle börja klockan åtta så det var bara att slänga på sig kläder och åka i princip. Kvart i åtta var Nova på dagis och vi på väg till jobben. Vi kom hem bara för en liten stund sen.

Usch vilken stress, det är inte roligt.. en mer rutinerad vikariepoolare hade ju stigit upp i tid och gjort sig klar, så det blir nog den taktiken framöver. Men imorgon ska jag vara på samma ställe (för en gångs skull) och börjar inte förrän elva. Skönt! Nova har inte klagat på hela dagen idag heller och det är så skönt att det funkar bra på dagis.

Jag måste bara få kommentera fritidsavdelningen som jag är på nu.. 51 inskrivna barn och de är aldrig mer än två vuxna! Där kan man snacka om stor barngrupp..

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Kolla gärna in min blogg idag, har en tävling där du kan vinna barnvagnsskylt, delta gärna! =) KRAM, Diana

2010-02-10 @ 13:56:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0