Bilköp

Även denna dag har sprungit iväg och det känns bra att veta att jag ska vara på samma ställe imorgon. Trots det skyhöga barnantalet trivs jag bra med personalen och själva känslan på skolan, en helt okej arbetsplats. Jag har ju nästan lyckats lära mig alla namnen på barnen nu (även om jag blandar ihop dem väldigt ofta..).

Vi har köpt en bil! En ganska skruttig bil iochförsig, men den kommer nog att tjäna sitt syfte i ett par år i alla fall. En toyota corolla från -87 fyndades igår här i stan för en spottstyvel, den behöver fixas litegrann och sen besiktas men det är inga stora problem. Den kommer nog att underlätta vårt flängiga liv en hel del och det är ett stort plus att den går billigt! Till skillnad från vår skrot-volvo alltså.. Tänk när man har råd att köpa en relativt ny bil? Vilken lycka.. ;)

Det kanske är lite trist att läsa här när jag inte lägger ut några bilder? Jag har inte haft tid att ta några nya i veckan, men till helgen blir det nog en del fotande så håll ut! Tills vidare får ni som har lust kika på våra fina köksgardiner. Spännande va? ;D



Nu ska jag faktiskt vara duktig och gå isäng i god tid så att energin är på topp imorgon. Godnatt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0