Atchjoo!

Idag fortsätter bekämpandet av förkylningen som verkar ha satt sig ganska ordentligt.. Det är alvedon, nässpray, halstabletter och en hel massa snytpapper som gäller. Jag hoppas att det har gått över litegrann till på måndag i alla fall för då ska jag jobba hela dagen.

Nova är så otroligt grinig att jag börjar misstänka att det ligger nåt annat bakom än förkylningen. Kanske är det magen som spökar? En ny tand? Hon blir helt skogstokig för minsta lilla motgång och när hon dessutom hela tiden envisas med att göra sånt hon inte får så är hon skogstokig hela tiden! I princip. Jag var tvungen att ta ut henne en stund för att slippa grinet för när hon sitter nerbäddad i vagnen då är hon tyst..

Det blir nog tidig lunch och sen vila för busungen, jag hoppas att hon är gladare sen när hon vaknar. Tyvärr tror jag att vi måste ta oss in till stan idag för hennes nässpray är helt slut. Jobbigt!


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår

Hallå hallå :)

haft en bra dag? :)

har en tävling på bloggen om ett underbart armband länk är här : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om inte tävlingen intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :)

ha en bra kväll <3

2010-02-06 @ 22:12:12
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0