Ansiktsbok?

Ja nu är även jag medlem på facebook.. Jag trodde inte att det nånsin skulle hända! Jag har ännu inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt.. men nog är det kul alltid att leta upp människor man känner och har känt! ;)

Idag har jag för övrigt varit i stan och fikat med Rosi och Mattias. Det var riktigt roligt! Synd bara att Novas vagn var på dagis för det innebar att jag var tvungen att bära henne. Svettigt! Och nu har det dessutom visat sig att hon har kommit till den åldern då det är som roligast att springa iväg från mamma, inte mot mamma.. Jag blev rätt fort less på att jaga barn så det blev inte ett så jättelångt stanbesök, men det var i alla fall supertrevligt så länge det varade. Tack för idag, vi ses snart igen!

Nu väntar en ledig kväll med lite inslag av skjutsning av tonåring. Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0