Alla hjärtans dag

Jag hade faktiskt hunnit glömma bort att det var alla hjärtans dag idag och inte har vi firat den på något särskilt sätt hittills heller.. men man vet aldrig, dagen är ju inte slut än ;)

Vi hade i alla fall en riktigt rolig kväll igår på TBS med supersmaskig cateringmat, trevligt sällskap och Guitar Hero. Mer hann jag inte med för sen var det dags för arbete.. Natten gick ganska fort fastän jag var en aning opeppad och nu har jag fått sova ett par timmar. Skönt. Vi har också hunnit vara ute en stund i det helt underbara vädret! Synd bara att Nova inte verkar uppskatta att vara utomhus nu på vintern, hon står bara på stället och surar.

Jag tänkte i alla fall visa er en bild på vårt nyaste tillskott i bilfamiljen:



Vacker eller hur? ;) Den ser lite ut som en pensionärsbil tycker jag.. Men den fungerar och det är huvudsaken. Jag provkörde ett varv runt kvarteret och det kändes helt okej, jag kan nog tänka mig att köra den till jobbet nån dag. OBS! Titta inte in i garaget (a.k.a. skrotupplaget) för då blir ni väl förskräckta.. ;D

Imorgon jobbar jag kväll så jag är ledig ända till halv fem. Tyvärr måste jag in till arbetsförmedlingen på dagen, men det kan väl inte hjälpas. Nu ska jag vara lite hjärtlig med familjen innan det är dags att laga mat.

Puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0