Nytt jobb!

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb som förskollärare inne i stan. Härligt! Iofs bara 60% just nu, men det känns ganska bra ändå. Det finns möjlighet för mig att jobba upp de andra timmarna via vikariepoolen om jag vill. Jag var idag och skrev på anställningsavtal och pratade med min nya rektor för att fixa iordning allt inför starten. Sen åkte jag upp och hälsa på på nya arbetsplatsen och det verkar vara ett trevligt ställe! Självklart är man ju lite nervös, men mest tycker jag att det ska bli jättekul! :)



Här får ni en bild på min fina Nova. Visst ser hon stor ut? Jag har kommit fram till att vi måste skaffa en massa nya kläder nu eftersom hon har vuxit ur så mycket i sommar. Tiden springer iväg!

Nu ska jag passa på att baka lite. Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0